5/51 Puan

Makyaj ürünlerinde, temizlik ürünlerinde ve diğer bazı kategorilerde insanların marka bilinirliklerine önem verdikleri bilinmektedir. Bu süreçte pahalı olmasına rağmen, uygun fiyatlı ürünleri denemek noktasında dahi adım atılmadığı bilinmektedir.  Farmasi % 100 Yerli Üretim yapmaktadır. Bu avantajının haricinde katalog içeriğinde yer alan ürünlerini helal ürün sertifikası ile taçlandıran Farmasi de insanların bu beklentilerini çok iyi analiz etmiştir. Analiz sonucunda marka bilinirliği arttırma çalışmaları yürütülmeye başlanmıştır. İlk olarak yıllardır Acun Ilıcalı yapımcılığı ile yayınlanan ve reyting rekorları kırıyor olan Survivor programına sponsor olmuştur. Survivor Ana Sponsoru Farmasi başlığı altında bu konunun detaylarını inceleyeceğiz. Yapılan bu hamle hem yurt içinde hem de yurt dışında bilinirliğini arttıran markanın çok daha hızlı bir şekilde, daha geniş kitlelere ulaşmasının önünü açacaktır. Survivor bahsettiğimiz üzere sürekli izlenme rekorları kırmaktadır.

Bu süreçte başarılı bir programın sponsoru olabilmenin ciddi maliyetleri bulunmaktadır. Bunu başarabilen firmanın üretim ve ürün geliştirme alanında da ciddi yatırımlar yapacağı unutulmamalıdır. Müşterilerine ve müşterisi olmayan kişilere dahi fabrikalarının kapılarını sonuna kadar açan Farmasi, uygun fiyatlı olmasının yanında ürünlerine ve üretim aşamalarına da güvenini bu şekilde teyit ettirmektedir. Ürünlerin Farmasi Katalog detaylarında uygun fiyatlı yer alıyor olmasının en önemli sebebi doğrudan satış stratejisi ile ilerliyor olmalarıdır. Yerli üretim olması sayesinde ürün tedariki noktasında düşük maliyetleri olan firma doğrudan satış sektörünün 1 numarası Farmasi olarak da satış grafiğini hiç soluklanmadan arttırmaktadır. Farmasinin faydalarını buradan inceleyin.

Survivor 2019 Ana Sponsoru Farmasi

Farmasi Acun Ilıcalı yaptığı görüşmeleri geçtiğimiz günlerde neticeye kavuşturmuştur. Buna göre ünlü sunucu ve yapımcının hem ülkemizde hem yurt dışında izlenme rekorları kıran Survivor isimli programının 2019 Ana Sponsoru olmayı başarmıştır. Firmanın % 100 yerli üretim yapıyor olması ve tanıtıma dahi bu denli yüksek bütçeler ayırabilmesi unutulmamalıdır. Bu durum milli üretimi destekleyen kişiler için büyük bir kıvanç kaynağı olmuştur. Survivor Ana Sponsoru Farmasi olmasının haricinde firmanın farklı tanıtım kanallarında da muadil ve hatta çok daha pahalı satış stratejileri güden firmalara nazaran bilinirliğini arttırma yolunda çalışmalar yürüttüğü bilinmektedir. Doğrudan satış tekniği noktasında lider konumda olmasına rağmen, yenilikçi olmayı ihmal etmemeleri de her geçen gün ürün çeşitliliğini geliştirmelerini sağlamaktadır.