0/50 Puan

Farmasi markası sektöre adım attığı günden itibaren farkını ortaya koymayı başarmış ve yakaladığı enerjiyi hiç kaybetmeden sürmeye devam etmiştir. Yurt içinde doğudan batıya her ilde var olabildiğini net bir şekilde ortay koyan marka için Farmasi Muş müşteri grubu ve diğer müşteri grupları da hep özel olmuştur. Müşterisine değer veren bir marka onun değerinin artması için de çalışmalarına devam ettiği için ürünlerinin gelişimini bu yönde sürdürür. Farmasi markasında çıkardığı yeni ürünlerde de müşterilerin en çok ihtiyaç duyduğu ürün gruplarının karşımıza çıkıyor olmasının nedeni de aslında budur.

Müşteriler tercih ettikleri ürünlerde doğallık olmasına genellikle dikkat etmektedirler. Markanın ürün formülleri doğal bitki özleri ile zenginleştirildiği için kullanıcıların güvenle kullanabildikleri görülür. Bir ürün içeriğine baktığınızda doğal bitki özleri ibaresini görebiliyor olmanız çok önemlidir. Muş Farmasi ürün kullanıcılarının da markayı tercih etmelerinde ki öncelikli sebep budur. Ayrıca üretim aşamasında zararlı bir maddeye yer verilmemesi ve ilaç kalitesine yakın olan formüller geliştirilmesi her daim takdir görecek bir tutumdur. Farmasi markası geçmişinden aldığı gücü bugüne kadar getirebilmeyi başarmış ve geleceğine de umutla bakabilen bir marka olduğu için sergilediği tutum ve davranışlar örnek alınacak niteliktedir.

Markanın bugün bu başarıyı elde etmesindeki etkenlerden birisi de ürün tanıtımları ve satışlarında büyük bir rol oynayan danışmanlardır. Girişimci unvanı ile anılmakta olan bu kişiler ürünleri fabrika satış fiyatına alarak her ay değişen kataloglarda belirlenen fiyatlar ile satmaktadırlar. Her üründen %30 civarında bir kar elde eden danışmanlar bu şekilde kendi bütçelerine fayda sağlamış olurlar. Farmasi Muş bölgesi için çalışan her bir danışmanın da markanın elde ettiği başarısının altında imzası bulunur.